Reklamace a vrácení

Jak můžeš reklamovat zboží?

Jestliže s knihou nebo jiným zbožím, které sis u nás zakoupil/a, není něco v pořádku, situaci určitě společně vyřešíme. Při uplatňování reklamace, vracení či výměně zboží postupuj následovně:

 

VRACÍŠ ZBOŽÍ, PROTOŽE:

1) ZKRÁTKA NESPLNILO TVÉ OČEKÁVÁNÍ

Pokud z nějakého důvodu zboží, které sis u nás v obchodě na teena.cz zakoupil/a, nesplnilo tvé představy, podle zákona ho (neporušené a nepoužívané) můžeš do 14 dnů od zakoupení vrátit i bez jakéhokoliv vysvětlování. V takovém případě nám, prosím, napiš na obchod@teena.cz, že zboží vracíš. Prozradíš-li nám i navzdory zákonu důvod své nespokojenosti, budeme ti vděčné za zpětnou vazbu. Chceme svým zákazníkům nabízet skutečně kvalitu, tak nám tím pomůžeš podívat se, kde nás tlačí bota a co bychom měly zlepšit. Vrátit zboží můžeš buď osobně na adrese Benkova 1105/24, 149 00 Praha 4 – Chodov, nebo nám na tuto adresu zboží poslat. Peníze za zboží ti vrátíme na účet do 30 dnů.

Budeš-li však zboží posílat, vezmi, prosím, na vědomí, že v tomto případě neproplácíme poštovné.

 

2) ZBOŽÍ MÁ VADY

Zakoupené zboží můžeš klasicky podle zákona reklamovat v případě, že je nějak porušené. Nastane-li taková situace, můžeš nám:

  1. zavolat na číslo +420602215773, kde nám rovnou vysvětlíš, co je v nepořádku, a vymyslíme, jak to patřičně napravit, nebo se domluvíme na zákonné kompenzaci.
  2. napsat na obchod@teena.cz: Nedostatek, kvůli kterému zboží reklamuješ, popiš, případně rovnou přilož fotku. Podle charakteru reklamace se opět domluvíme, jak to vyřešit.

 

3) OMYLEM JSME TI POSLALY ŠPATNÝ POČET KUSŮ KNIH NEBO JINOU VELIKOST

I to se může samozřejmě stát. Zboží balíme my dvě, autorky knihy, samy, a ač se snažíme být důsledné, můžeme se zmýlit. Pokud se nějaká chybka vloudí právě do tvé objednávky, napiš nám na obchod@teena.cz nebo zavolej na +420602215773, ať veškeré nesrovnalosti můžeme co nejdříve uvést do pořádku.

Pokud je příčinou reklamace chyba na naší straně (vadný produkt, nesprávný obsah objednávky), dopravu spojenou s nápravou vzniklé situace hradíme my.

 

Jestliže by se ti dopravce snažil předat viditelně poškozenou zásilku, nech si od něj sepsat protokol o poškození zásilky. Do něj popiš, v jakém stavu zásilka dorazila. Na adresu obchod@teena.cz nám potom pošli e-mail s předmětem "Stížnost na přepravu". Popiš v něm celý problém, uveď na sebe kontakt a nezapomeň zmínit číslo zásilky a faktury. Co nejdříve se ti ozveme a domluvíme se s tebou na dalším postupu.

Kompletní znění obchodních podmínek nalezneš zde, konkrétně v oddíle VI a VII.

 

Potřebuješ poradit s něčím jiným?

Kontaktuj nás tady

Zpět do obchodu